More

    Adatvezérelt sajtókommunikáció a KKV-k kezében is

    A KKV-k számára is elérhető egy korábban csak nagyvállalatoknak fenntartott, professzionális médiamegjelenési lehetőség – méghozzá megfizethető áron. A Helló Sajtó! portál saját üzleti sajtószolgálata egyszerű és mérhető módon juttatja el a közleményeket a hazai médiába.

    Szakértői márkaépítés kisvállalkozásoknak

    A kis- és középvállalkozások sokszor érzik úgy, hogy a sajtó elérhetetlen: a nagy márkák uralják a médiateret, a kisebb szereplők pedig nehezen tudnak láthatóvá válni. A Helló Sajtó! épp erre a problémára kínál megoldást: platformjuk üzleti sajtószolgálatként működik, amely nemcsak publikálja a cégek közleményeit, hanem terjeszti és méri is azok eredményeit.

    A szolgáltatás, ami teret ad a hírértékű közleményeknek

    A rendszer egyszerűen működik: a vállalkozás feltölti a sajtóanyagát, a Helló Sajtó! szerkesztői pedig ellenőrzik, formázzák és közzéteszik azt a hellosajto.hu portálon. Ezután a hír:

    • kiküldésre kerül a hazai szerkesztőségek részére,
    • 14 napos online sajtófigyelés alatt követhető, hogy hány helyre jut el,
    • megjelenik és megoszthatóvá válik a főbb közösségi oldalakon,
    • beküldésre kerül a Google NewsBing News és a Hírstart rendszereibe,
    • letölthető .pdf és .docx formátumban.

    A sajtóközlemény valódi értéke a terjesztésben rejlik

    „Rengeteg cég rendelkezik olyan hírértékű információval, ami sokak érdeklődésére tarthat számot, mégsem értesül róla a célközönség. A mi célunk az volt, hogy ezekből valódi, mérhető hír legyen – és valódi olvasókhoz jusson el.” – fogalmazott Czinke Lajos, a Helló Sajtó! alapítója. Mint mondja, a 2023-as indulás óta közel 4000 közleményt juttattak el média képviselőihez.

    A sajtószolgálat egyik újdonsága, hogy valódi riportot készít minden kampány végén: a vállalkozás pontosan láthatja, hányan olvasták a közleményt, hány letöltés történt, hol jelent meg cikk formájában a médiában.

    A Helló Sajtó! előnyei:

    • Gyors közzététel – akár 24 órán belül.
    • Mérés: megtekintések, letöltések, megjelenések.
    • Posztolás saját social oldalakon: Facebook, LinkedIn, X (Twitter).
    • Célzott hírlevélküldés több száz újságírónak és hírlevél feliratkozónak.
    • Késleltetett publikáció lehetősége – például embargós közlemények esetén.

    A közlemény is lehet tartalommarketing – ha jól csináljuk

    A Helló Sajtó! nemcsak platform, hanem támogatás is. A szerkesztőség tanácsokat ad a jó sajtóanyag elkészítéséhez és azt is felkínálja, hogy egy cégvezetői interjú elkészítése után munkatársai írják meg a sajtóanyagot.

    A jövő: adatvezérelt sajtókommunikáció a kicsik kezében is

    A Helló Sajtó! célja, hogy demokratizálja a sajtómegjelenést és olyan szolgáltatást nyújtson, amely elérhető, átlátható és mérhető.

    Ahogy Czinke Lajos nyilatkozta: „A célunk már az induláskor is az volt, hogy Magyarországon is működjön egy minőségi üzleti sajtószolgálat, ami nemcsak a sajtóközleményeket beküldő cégek és intézmények, hanem a sajtó munkatársainak igényeit is a lehető legjobban kielégíti. Ez a cél vezet minket a jövőben is.”

     


     

    Forrás: Helló Sajtó! Üzleti Sajtószolgálat

    borítókép: Unsplash

    Legfrissebb

    spot_img

    Kapcsolódó