Az ügyfélmenedzser vagy angol nevén account manager egy nélkülözhetetlen munkakör a marketingügynökségeknél. Amennyiben érdekel, hogy mit takar pontosan ez a pozíció, milyen kompetenciákra van szükség a betöltéséhez, és szeretnél további infókat kapni a DLX Mediánál betölthető account manager állásról, akkor mindenképpen olvass tovább! A cikk végén azt is megtudhatod, hogy mit kell tenned, ha jelentkezni szeretnél a munkakörre.
Mit csinál az account manager?
Szervezési és adminisztratív feladatok
Ha nagyon röviden akarjuk összefoglalni, azt mondhatjuk, hogy az account manager irányít, szervez és összehangol különféle feladatokat, folyamatokat.
Tevékenysége rendkívül színes és összetett, összekötő kapocsként működik az ügyfelek és az ügynökség fix és megbízásos munkatársai között, így a kommunikációt és a munkafolyamatokat hatékonyabbá, gyorsabbá, lekövethetőbbé teszi.
Összefogja a teamet, ügyel a határidők betartására, továbbá egyeztet az ügyfelekkel, kiadja a kollégáknak a feladatokat, ellenőrzi az elkészült anyagok minőségét, majd továbbítja azokat a megrendelőnek véleményezés céljából.
Tevékenysége során minden körülmények között szem előtt tartja az ügyfelek elvárásait és igényeit, és mindent megtesz az elégedettségük érdekében.
Az átlátható munkafolyamatok érdekében az ügyfélmenedzser adminisztratív feladatokat is ellát, biztosítva ezzel azt is, hogy szükség esetén az egyes feladatok, folyamatok átadhatók legyenek másik munkatársnak.
E célra főként a CRM rendszert használja, de az ő feladata az is, hogy előkészítse a számlázást.
Forgatással kapcsolatos és egyéb teendők
Az account manager a a videós megbízások esetén a forgatókönyvek kidolgozásában, valamint a forgatásra való felkészülésben is aktívan részt vesz.
Szerepet vállal abban, hogy az új ügyfelek onboarding folyamatai zökkenőmentesek legyenek, és segíti őket a marketing stratégiájuk felépítésében is, újabb marketing eszközök ajánlásával, értékesítésével.
Az elkészült tartalmakat feltölti a megfelelő csatornákra (social media felületek, YouTube, TikTok stb.), és időről időre ellenőrzi azok eredményességét. Ha szükségesnek látja, változtatásokat, optimalizálást javasol.
Az ügyfélmenedzser munkakör tehát meglehetősen komplex és színes, rengeteg kihívást és izgalmas feladatot tartogat, illetve lehetőséget ad arra, hogy a marketing területén elmélyíthesd a szakmai tudásodat, és hasznos tapasztalatokat, új ismereteket szerezz.
Milyen kompetenciákra van szükség az ügyfélmenedzser munkakör betöltéséhez?
- kiváló kommunikációs készség szóban és írásban,
- proaktivitás,
- kiváló szervezőkészség,
- üzleti szemlélet,
- türelem,
- rugalmasság,
- szakmai (marketing) ismeretek,
- kreativitás,
- problémamegoldó képesség,
- empátia.
Account manager állás a DLX Media marketingügynökségnél
A marketing szakemberek iránti kereslet az elmúlt években, évtizedekben ugrásszerűen megnőtt, mivel magának a marketing tevékenységnek a szerepe is felértékelődött.
Ennek oka abban keresendő, hogy ma már sokkal nehezebb kitűnni a zajból, mint például évtizedekkel ezelőtt, amikor még nem volt ennyi szereplő a piacon, és nem volt közöttük ilyen kiélezett a verseny, mint napjainkban.
Ma, ha egy cég szeretne fejlődni, akkor aktívan tennie kell azért, hogy a potenciális vásárlók látókörébe tudjon kerülni.
Hiába jók ugyanis a termékei vagy a szolgáltatásai – ha az emberek nem tudnak róla, nem fognak vásárolni tőle, vagyis nem lesz nyeresége, nem fog fejlődni.
A DLX Media marketing ügynökség elsősorban a videózásra és a podcast készítésre specializálódott.
Napjainkban ugyanis ez a két tartalomtípus alkalmazható leghatékonyabban marketinges „szuperfegyverként”, ezekkel lehet igazán komoly marketing eredményeket elérni.
Médiafogyasztói oldalon is ezekre van a legnagyobb kereslet, és ezek a kontentek képesek a legintenzívebben hatni a nézőkre, hallgatókra.
A DLX-nek van egy saját, professzionális videó és podcast stúdiója, szuper videós csapata és klassz ötletei, amelyek garantálják a minőségi munkavégzést.
Videózás és podcast készítés mellett foglalkoznak social media menedzsmenttel, SEO célú kontentek készítésével, PR-ral, blogcikkek és sajtóközlemények írásával, valamint számos más marketing eszköz használatában is rutinosak.
A legfontosabb infók DLX MEDIA Kft. marketingügynökségről
A DLX MEDIA elsősorban hazai kis- és középvállalkozásoknak segít a szakértői márkaépítésben, online tartalomgyártásban, stratégiai marketing tanácsadásban 2019 óta.
Ma már a csapat több mint 20 főből áll, vannak fix munkatársak és alvállalkozók, akikkel az Év Széchenyi Vállalkozása 2022 díj Termelékenység kategóriájának nyertesei lettek, illetve tavaly szerezték meg a pénzügyileg legstabilabb cégeknek járó Dun & Bradstreet tanúsítványt.
A további fejlődéshez, növekedéshez azonban szükségük van még egy belevaló ügyfélmenedzserre, aki munkájával hozzájárul ahhoz, hogy még több ügyfelet, még magasabb színvonalon tudjanak kiszolgálni.
Így tudsz jelentkezni az ügyfélmenedzser pozícióra
Ha a leírtak alapján magadra ismertél, és úgy gondolod, szinte rád szabták ezt a munkakört, akkor ne habozz, küldd be a jelentkezésedet akár még ma!
Pályázatodat a DLX Media karrieroldalán keresztül tudod beadni, ahol még rengeteg releváns információt találsz a jelentkezési és kiválasztási folyamattal kapcsolatban is.
borítókép: Campaign Creators // Unsplash